Klacht: Zeer slechte en trage service

gsm3459 op 20 april 2015 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Bedrijf Vodafone
Categorie Mobiele Telefonie
Status Open
Datum 20 april 2015

Een klant van Vodafone heeft herhaaldelijk klachten ingediend over de slechte telefonische service, waarbij verbindingen vaak worden verbroken en lange wachttijden ontstaan. Ondanks een algemeen excuus van de klantenservice, blijft de klant teleurgesteld over de gebrekkige afhandeling en de kosten van € 0,45 per gesprek, wat volgens hem niet gerechtvaardigd is gezien de situatie.

Mijn Klacht:

Tot 2 maal heb ik een klacht ingediend slechts eenmaal heb ik een zeer algemeen en teleurstellend antwoord gekregen. Met veel excuus enz.
De klacht ging over het steeds weer de telefonische verbinding verbreken en steeds weer vertellen het is druk. als mede dat het gesprek € 0,45 kost
Laten heel duidelijk zijn wij hebben niet verzonnen om de inlogprocedure aan te passen en dat het daardoor bij de helpdesk druk is is begrijpenlijk. Alles wijst er op dat er te weinig personeel zit om deze klachten op te lossen of er zijn heel veel klachten. Al heb ik een scherp abonnement is nog geen reden om via deze manier extra geld binnen te halen een zeer teleurgestelde kalnt

Gewenste Oplossing:

klachten op een gewone manier en snel oplossen en het geinde geld retour te zenden

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie