Mijn Klacht:
Tot 2 maal heb ik een klacht ingediend slechts eenmaal heb ik een zeer algemeen en teleurstellend antwoord gekregen. Met veel excuus enz.
De klacht ging over het steeds weer de telefonische verbinding verbreken en steeds weer vertellen het is druk. als mede dat het gesprek € 0,45 kost
Laten heel duidelijk zijn wij hebben niet verzonnen om de inlogprocedure aan te passen en dat het daardoor bij de helpdesk druk is is begrijpenlijk. Alles wijst er op dat er te weinig personeel zit om deze klachten op te lossen of er zijn heel veel klachten. Al heb ik een scherp abonnement is nog geen reden om via deze manier extra geld binnen te halen een zeer teleurgestelde kalnt
Gewenste Oplossing:
klachten op een gewone manier en snel oplossen en het geinde geld retour te zenden

