Mijn Klacht:
Sinds maandag heb ik geen netwerk meer. Ik had mijn betaling gedaan en daarna werd ik alsnog geblokkeerd.
Het zou automatisch gaan zeiden ze, daarna was er een systeemfout. Iedere dag beloven zie dat die het weer doet en elke keer wordt ik afgescheept! Ik kan niet bellen of gebeld worden en ook geen internet
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik VANDAAG mijn netwerk weer heb! Ik blijf niet meer wachten hierop!

