Klacht: Na bijna 2 maanden nog steeds geen toestel, waardeloze hulp klantenservice

Erwin2811 op 16 april 2015 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
ā³ Wacht op reactie
Bedrijf Vodafone
Categorie Mobiele Telefonie
Status Open
Datum 16 april 2015

Na de verlenging van zijn abonnement op 6 maart ontving de klant een defecte iPhone 6, waarvoor hij het DOA-proces moest doorlopen. Ondanks herhaaldelijk contact met de klantenservice en bevestiging van een nieuwe levering op 2 april, heeft hij op 16 april nog steeds geen toestel ontvangen en ervaart hij tegenstrijdige informatie van verschillende medewerkers.

Mijn Klacht:

Op 6 maart mijn abonnement verlengd na te zijn benaderd door customer loyalty. Week later had ik mijn nieuwe iphone 6 64gb. Helaas (kan gebeuren) was het toestel defect. Dan kan je alleen terugsturen als DOA (dead on arrival) moet je zelf betalen en achterna bellen om te zorgen dat je ipv een credit een nieuwe krijgt toegestuurd (indien je binnen 2 weken na levering dit process doorloopt).

Na 2 keer bellen was het eindelijk verwerkt in de systemen van vodafone op 2 april!. Er werd een nieuwe levering ingezet (toetel was op voorraad).
Nu is het 16 April en na minimaal 10 verschillende medewerkers op de klanten service te hebben gesproken wordt ik er moedeloos van, ze spreken elkaar allemaal tegen: toestel niet op voorraad, wel op voorraad, geen simkaart op voorraad, helemaal geen simkaart bij de bestelling en wel op voorraad, transfer naar nieuw systeem is het probleem, case aangemaakt en toestel opnieuw gekoppeld aan bestelling en ga zo maar door. Je wordt in 1 contact moment met klantenservice rustig 5 keer in de wacht gezet en 2x doorverbonden met iemand die er weer niets van af weet, ik ben gemiddeld 30-40 minuten aan te telefoon en het levert niets op.
Mijn laatst contact van vandaag spande de kroon toen mij werd verteld dat ze eigenlijk niet veel voor mij konden betekenen! kortom ik heb wel betaald (duur toestel) en heb niets. Krijg geen manager te spreken of iemand die daadwerkelijk iets kan doen, geen compensatie aangeboden (niet om gevraagd ook), op vodafone.nl/feedback 2x klacht ingediend waarop geen reactie. Er is een case aangemaakt waar ik met mijn zakelijke account niet bij kan komen, order nummer is niet bekend in de reguliere systemen.

Nooit meer vodafone, als het kon zou ik vandaag nog stoppen met mijn contract, wat een wanprestaties daar. Niet aaneengesloten maar bij elkaar ruim 10 jaar klant geweest en niet eens iemand van vodafone die contact zoekt en eens iets echt gaat oplossen.

Gewenste Oplossing:

Nieuw toestel als express levering binnen 24 uur geleverd, restitutie van kosten voor verzekerd verzenden defecte toestel, compensatie voor alle tijd en energie die dit mij heeft gekost.

Mooiste zou zijn dat na levering toestel, mijn contract kan worden overgenomen door T-mobile o.i.d. want vertrouwen is echt weg nu.

Wat ze wel op tijd kunnen is rekeningen sturen (en ik maar op tijd betalen).

Ik ben benieuwd of dit ze nu eens aan het denken zet, maar daar hoef ik niet op te hopen geloof ik.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie