Mijn Klacht:
Na twee jaar klant te zijn geweest bij Vodafone heb ik een paar weken geleden min contract te verlengen en een iPhone 6 plus te nemen, omdat ik maar mijn orderbevestiging niet heb gekregen heb ik besloten om de Vodafone te bellen ( wat een drama ) na 45 min in de wacht te hebben gezeten (ik overdrijf echt niet) heb ik besloten dat het welletjes was, ik heb mijn auto gepakt en naar de winkel gestapt, daar konden ze natuurlijk niks doen aangezien de deal telefonisch is gemaakt maar natuurlijk mocht hun telefoon gebruiken om te bellen ( IK HEB ONBEPERKT BELLEN) ik vertelde hem geen zin om wéér 45 min te wachten. Na een half uur in de winkel te hebben gestaan vertelde ik hem dat hij de boel moest annuleren, als een orderbevestiging zou veel drama levert vraag ik mij echt af wat er zou gebeuren als ik een super groot probleem zou hebben?? Iets later heb ik gebeld en mijn order daadwerkelijk geannuleerd, aan mij is netjes een mail annulering bevestiging gestuurd. Geregeld dacht ik, Totdat ik vandaag een “pakketje” heb ontvangen, aangezien ik niet exact wist wat het was en toch wel een vermoede had dat het de iPhone 6 plus was dacht ik ff Vodafone bellen, na weer een half uur te hebben gewacht kreeg ik eindelijk de juiste persoon aan de lijn, tegen haar heb ik vertelt dat ik een pakket heb ontvangen en of dit de iPhone was? Nadat ze het heeft onderzocht kwam zij tot de conclusie dat het inderdaad om de iPhone was, er werd mij verteld dat ik maar het pakketje naar de winkel moest sturen! DAT GA IK DUS ECHT NIET DOEN!!! Ik heb gevraagd dat ze zelf maar het pakketje maar kwamen ophalen, nu verplicht de Vodafone mij om het pakketje te brengen naar de winkel of de telefoon te houden en te betalen a 800 euro. Ik heb er alles aan gedaan om het probleem te voorkomen en nu maken ze van hun probleem mijn probleem! Echt een rot bedrijf!!!
Gewenste Oplossing:
Zelf het pakketje ophalen!!


