Mijn Klacht:
Ik ben in feb naar Egypte op vakantie geweest. Nou is mijn rekening 755€. Ik heb gebruik van WiFi daar gemaakt. Dataroming stond steeds uit. 2x na mijn ouders gebeld. Dus dit kan nooit. Nu een volledige blokkade. Regeling treffen met blokkade erop. Dit slaat nergens op. Ik kan nergens mijn verhaal kwijt. En hun houden maar vol. Schandalig !!!!!
Gewenste Oplossing:
Een goede respons van Vodafone. Blokkade eraf en betalen wat ik daat werkelijk heb gebruikt.

