Mijn Klacht:
Via Vodafone friends and family abonnement willen verlengen. Eerst bevestigingsmail: dank voor uw bestelling en vervolgens mail dat order niet was afgerond! Over en weer gebeld…order geannuleerd en vervolgens toch door vodafone verzonden. Retour gestuurd, waarvoor 6,95 eu verzendkosten betaald! Inmiddels tig telefoontjes met uren wachttijd verder maar niemand die kan regelen dat ik die gemaakte kosten gecrediteerd krijg!! Waardeloze service… En mijn inmiddels opnieuw geplaatste order daar kan niemand van zeggen wanneer en of levering gaat plaatsvinden!! Straks loopt mijn abonnement af en heb ik nog geen nieuw toestel en is nummerbehoud misschien niet meer mogelijk!! Ik sta erop dat vodafone dit zsm oplost!!! Echt een top-optreden van vodafone om klanten kwijt te raken! Ik verzoek u om een zeer spoedige reactie!!!
Gewenste Oplossing:
Als vodafone mij mijn geld crediteert en er met de grootst mogelijke spoed voor zorgt dat ik mijn aanbieding krijg: 35 eu p.m. voor de Samsung Galaxy S5, zwart met onbeperkt bellen en smsen en 2G internet!!

