Mijn Klacht:
Na het – per ongeluk – dubbel betalen van een factuur, heb ik van Vodafone te horen gekregen dat het een maand duurt voordat ik het geld terugkrijg. Dit omdat men een nieuw systeem zou gebruiken.
Nu ben ik zelf behoorlijk afhankelijk van dit bedrag, en zegt Vodafone doodleuk: Dat duurt minimaal een maand.
Dit terwijl als ik zelf laat ben met betalen, er direct brieven worden gestuurd en gedreigd wordt met afsluiting.
Niet eerlijk lijkt me.
Gewenste Oplossing:
Ik wens met spoed mijn teveel betaalde bedrag teruggestort, dit is leefgeld waar ik van afhankelijk ben.
Een maand wachten is gewoonweg niet acceptabel.


