Mijn Klacht:
Via Typhone.nl heb ik mijn abonnement (met een nieuw toestel) bij Vodafone verlengd. Op 27 maart kreeg ik de Iphone 6 incl. een naked (nano) simkaart dat via klantenservice dan wel via een Vodafone winkelmedewerker geactiveerd kon worden. Na een week was mijn sim nog steeds niet actief, vervolgens een nieuw simkaart gekregen, ook na “activering” door iemand van de winkel werkt de sim tot op de dag van vandaag 5-4-2015 NIET. Via twitter van Vodafone kreeg ik te horen dat er een technisch probleem was. Wat moet had moeten gebeuren is dat mijn tel.nr gekoppeld wordt aan de simkaart in de Iphone en dat dat niet lukt na 11 dagen voor een provider als Vodafone is schandalig!
Gewenste Oplossing:
bij activering van de sim en compensatie vanwege het ongemak

