Mijn Klacht:
Geachte heer/mevrouw, 18 maart jl. heb ik een samsung s5 black met vodafone RED bestelt voor 2 jaar als verlenging op mijn vorige contract. Vervolgens kreeg ik na 2 dagen een mailtje dat de bestelling vertraagd was en dat ik binnen 5 dagen een mailtje zou krijgen, afijn dat kan natuurlijk gebeuren. Vervolgens na 5 dagen nog geen mailtje gehad en voor het eerst naar de klantenservice gebeld. Die zeiden dat er wat vertraging was en dat ik voor 1 april wel een mailtje zou hebben. 1 april nog geen mailtje gehad en nog een dag gewacht om vervolgens weer te bellen. 2 april voor de tweede keer gebeld, eerst een half uur in de rij gewacht, hierna werd ik verwezen naar een andere afdeling van jullie waar ik weer een tijdje in de wacht mocht staan. Die beste man zei dat de bestelling bij PostNL lag. Ik vervolgens PostNL gebeld, wat ook weer kost, waar ik keurig werd geholpen door een meneer die zei dat er geen bestelling voor ons adres binnen was gekomen.Vandaag 3 april weer gebeld, krijg ik een totaal ander verhaal aan de telefoon te horen, dat de bestelling nooit is verstuurd en dat ik binnen 5 dagen wel word gebeld door één of ander speciaal team die dat oplost, maar wat nog wel enkele weken kan duren. Ondertussen betaal ik een abonnement van 50 euro per maand zonder mobiel! U kan begrijpen dat ik van binnen kook door al deze verschillende verhalen. Ik mag hopen dat hier een reële tegemoetkoming tegenover staat in de vorm van een dekking van mijn gemaakt kosten en mijn overbodige abonnementskosten Met vriendelijke groet,
Gewenste Oplossing:
Als ik een dekking van mijn gemaakte kosten heb teruggekregen, de mobiel binnen heb en ik mijn overige abonnementskosten terug heb

