Mijn Klacht:
Ik had in maart een rekening die hoger uitviel dan verwacht. Ik heb hierover een klacht ingediend via de Vodafone site. Wat schetst mijn verbazing….. na ruim een week krijg ik een mail dat mijn klacht is afgehandeld en de call is gesloten. Er is niets gebeurt en het bedrag is gewoon van mijn rekening afgeschreven!
Gewenste Oplossing:
Ik wil weten waar het bedrag vandaan komt, de specficatie geeft daar geen duidelijkheid over. Daarnaast wil ik als vaste Vodafone klant het gevoel hebben serieus genomen te worden, ik ben al heel lang klant en altijd naar volle tevredenheid, maar dit is gewoon respectloos!

