Mijn Klacht:
Dinsdag 31/3 rond 18.20 heb ik gesproken met Mark van afdeling Loyalty betreft de levering van mijn HTCM9, aangezien Post.NL aangaf dat mijn pakket retour gaat naar Vodafone.Ik ben zeker 15 minuten in discussie gegaan met Mark.Volgens Mark klopt dit niet en is de release van M9 pas 10 april. Waarop ik aangaf dat hij niet weet wat de laatste ontwikkelingen zijn bij Vodafone gezien het feit dat Vodafone en Belcompany vanaf 28 maart een exclusieve verkoop hadden van de M9.Mark geloofde mij niet waarop hij het filiaal wilde bellen voor verrificatie.Maar filiaal was al gesloten.Mark besloot eea na te vragen bij de teamleider waarop hij mij uit de wacht haalde en aangaf nou mevrouw u moet zich wel vergissen, het zal wel over een M8 gaan. Ik vraag me af waarom ik eigenlijk in discussie ging met een Vodafone medewerker van afdeling Loyalty die eigenlijk hiervan zou moeten afweten. Mark gaf me het gevoel alsof ik alles maar had verzonnen, ondanks dat ik maar aangaf dat ik zelf per mail een bevestiging van verzending en contractverlenging had ontvangen. Ik wil nu weten waarom Mark met mij in discussie ging en waarom hij niet van de zaken omtrent de levering van HTCM9 afweet? Dankzij hem heb ik die avond wel 4 keer moeten bellen met Vodafone, en nog ben ik een niet geholpen klant (al 10jr)
Gewenste Oplossing:
Excuus van Mark van afdeling Loyalty en wil van hun zelf een passend oplossing gezien ik die dag twee uur lang gebeld heb, Mark had het in een telefoongesprek al kunnen oplossen!!!!


