Mijn Klacht:
sinds bijna 2 dagen al geen telefoonverbinding meer en hierdoor geen telefoontjes en geen sms’s meer mogelijk.
gisteren gebeld met Vodafone en na 20 minuten wachten te horen gekregen dat ons toestel gereset moest worden; na 15 minuten wachten kon weer opgestart worden. helaas kon nog steeds niet gebeld worden en geen sms’s meer mogelijk.
gisteren 30 maart 2014 bij Vodafone in Sittard geweest en hier te horen gekregen dat er een storing in het netwerk van Vodafone was.
afwachten werd ons verzocht
Gewenste Oplossing:
als we weer kunnen bellen en sms's en gebeld worden en sms's kunnen ontvangen.
als het nog langer gaat duren => Vodafone mag dit vergoeden

