Klacht: PS 4 met spelletje besteld bij bol.com

Diangelo op 07 oktober 2014 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 7 oktober 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste meneer, Inmiddels bent u geinformeerd per e-mail. Met vriendelijke groet, Marieke van bol.com

Bedrijf Bol.com
Categorie Online Warenhuizen
Status Opgelost
Datum 7 oktober 2014

Een klant heeft op 28 september een PlayStation 4 met Fifa 15 besteld bij bol.com, maar ontving het product zonder het spel. Na contact met de klantenservice bleek dat de bundel niet meer beschikbaar was, wat niet duidelijk op de website werd aangegeven. De klant vond dit misleidend, vooral omdat de actie nog steeds werd gepromoot, terwijl de bundel al eerder uitverkocht was.

Mijn Klacht:

Op zondag 28 september een playstation 4 met Fifa 15 (bundel aanbieding) besteld bij bol.com. Hij kwam vandaag binnen op zich snelle levering. Maar zonder spel. Gebeld met de service van bol.com. Deze bundel was niet meer te leveren. Op de site stond dat ook aangegeven, toen wij vandaag (29-09) gingen kijken, maar pas als je helemaal naar beneden scrollt. Dat is niet echt duidelijk, bovendien is het een beetje vreemd als je een bundel aanbiedt, die er niet meer is. Dat is geen aanbieding, maar eerder valse voorlichting. oké excuses aangeboden door de helpdeskmedewerker, maar daar koop je geen Fifa 15 voor. De actie van playstation loopt van 25 september tot 2 oktober, maar was bij bol.com al op de 23ste uitverkocht???? Maar je kon het op de28ste nog wel bestellen???? We dachten, we bestellen bij bol.com, dat is tenminste een betrouwbaar bedrijf. Heel erg jammer. Als we de console nu terugsturen, nou ja, morgen dus, duurt het 3-4 dagen totdat het geld weer binnen is en dan is de actie écht overal afgelopen. En het is geen optie om niet te wachten op het geld, want we hebben geen € 400 extra rondslingeren. Bedankt voor de goede service zullen we maar zeggen.

Gewenste Oplossing:

het spel alsnog toesturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 07 oktober 2014 om 12:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer,

Inmiddels bent u geinformeerd per e-mail.

Met vriendelijke groet,
Marieke van bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bol.com beoordeeld.

Diangelo

Heeft op 08 oktober 2014 om 21:56 geantwoord

Wij hebben geen mail ontvangen, onze zoon wel als u dat bedoelt, maar een tegoedbon van € 15,00 staat niet in verhouding met een spel dat bij bol.com € 65,00 kost en bij andere webshops € 50,00. Dat vind ik geen tegemoetkoming.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM