Klacht: niet ontvangen artikelen en niet terugkrijgen juiste bedrag kado bon

laa op 27 augustus 2014 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 27 augustus 2014
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Laats, Vandaag hebben wij u een e-mail gestuurd en hopen dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, bol.com webcare team

Bedrijf Bol.com
Categorie Online Warenhuizen
Status Opgelost
Datum 27 augustus 2014

Een klant heeft op 6 augustus vier dvd's besteld en twee kadobonnen ter waarde van 20 euro ingeleverd, maar heeft de artikelen nooit ontvangen. Na herhaaldelijk contact met de klantenservice van Bol.com bleek dat de bestelling was geannuleerd en het terug te boeken bedrag niet correct was; de klant ontving slechts 7,02 euro in plaats van het verwachte bedrag. De klant is teleurgesteld en heeft het vertrouwen in Bol.com verloren.

Mijn Klacht:

Ik heb 6 aug. 4 dvd besteld. Waar ik 2 kadobonnen totaal 20 euro ingeleverd. Op 12 aug.mail overgedragen bezorgdienst. Nooit ontvangen. Verschillende zowel via mail als telefonisch kontakt gehad. Bol wist niet wat er gebeurt was order door bol geannuleerd en ik zou 20, 00 terug geboekt krijgen binnen 24 uur. 22 aug. Nog niets terug. Gisteren 24 -8 klantservice gebeld. Die wisten het niet er stond een rest waarde van andere kado bonnen. HEt was nog heel vroeg een mijn kwam met voorstel het bedrag tot 20 euro aan te vullen. Het drong niet goed tot mij door,.
e.e.a in mijn account nagekeken. Ik heb zeggen en schrijven 7,02 gehad ipv 20,00 euro waar ik recht op had.
vandaag mail gestuurd. IK ben nu echt klaar met Bol. Het vertrouwen is weg.

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon waar ik recht op he ben. Dit staat op in mijn accout bij de fakturen. -20,00 van de betrffende order en geen 7,02

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 27 augustus 2014 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Laats,

Vandaag hebben wij u een e-mail gestuurd en hopen dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Met vriendelijke groet,
bol.com webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM