Mijn Klacht:
Ik heb een bestelling retour gestuurd zoals ik deze heb ontvangen. Ik ontving echter een melding dat mijn retour niet voldoet aan de voorwaarden, zonder uitleg over de specifieke redenen. Ook is het me niet gelukt om in contact te komen met de klantenservice, aangezien de chat telkens wordt beëindigd voordat we elkaar hebben gesproken. Hierdoor ben ik niet in staat om mijn probleem te verhelpen.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om de volledige terugbetaling van het ingehouden bedrag van 14 euro.



