Klacht: Klacht over verloren pakket en slechte klantenservice

klagerf0b1e92a op 12 mei 2026 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 12 mei 2026
Reactie van het bedrijf:

Hoi Remco, Dank voor het sturen van de aanvullende informatie Mijn oprechte excuses dat het bij ons intern is misgegaan in de communicatie. Ik zal zorgen dat dit intern wordt besproken. Jammer dat jij hiervan de dupe werd. Ik zal...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 12 mei 2026

Een klant heeft een pakket verzonden via DHL, maar het pakket is verloren gegaan. DHL heeft aangegeven het pakket te vergoeden, maar sluit de claim omdat de klant de factuur niet kan overleggen, ondanks herhaaldelijke verzoeken om de betaling te verifiëren via hun systeem. De klant is ontevreden over de klantenservice en vraagt om een oplossing.

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket verstuurd via DHL, maar zij hebben aangegeven dat het pakket verloren is gegaan en dat ze het gaan vergoeden. Echter, omdat ik de factuur niet meer heb, willen ze de claim sluiten. Het pakket is besteld via hun app op mijn account en is ook van mijn rekening afgeschreven. Ondanks meer dan 10 contactpogingen met DHL, weigeren ze in hun systeem te kijken om te bevestigen dat de factuur op mijn naam staat. Ik vind dit onacceptabel en vraag om een serieuze oplossing.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat DHL de claim heropent en daadwerkelijk gaat helpen om deze kwestie op te lossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 uur geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 uur geleden - Goedemorgen Remco, Dank voor je bericht waarin je aangeeft dat je graag ziet dat de claim heropend wordt. Graag kijk ik met je mee. Heb jij voor mij een casenummer, of traceernummer? Alvast bedankt. Vriendelijke groet, Ruud

Reactie van de melder van de klacht klagerf0b1e92a

5 uur geleden - Beste Ruud, Fijn dat je er naar wilt kijken. Tot nu toe heeft nog niemand van DHL me echt geholpen. Ik heb het besteld via de app op mijn account en betaald van mijn rekening. Maar niemand wilt dit uitzoeken. Het casenummer is: 41407295. Gr. Remco

DHL

Heeft op 12 mei 2026 om 15:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door klagerf0b1e92a
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM