Klacht: 9mnd teveel betalen aan je hi abonnement

op 15 januari 2014 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Vanaf 9-4 2013 heb ik een abonnement afgesloten bij hi, maandelijks wordt er een payinfo bedrag van ongeveer 33 euro ex btw in rekening gebracht, waarvoor ik al 4 keer ben afgemeld. Het is nu opgelopen tot een totaal bedrag van 414,78. Volgens hi ben ik nu echt afgemeld, voor de dienst die ik zelf niet heb aangevraagd, ook niet na te zoeken is waarvoor ik aangemeld stond en graag zou ik het bedrag terug willen waar ik recht op heb, daar in tegen willen ze maar 2 mond vergoeden… T liefst wil ik nu mijn toestel terug brengen en mijn Abbott beëindigen als er zo met klanten wordt omgegaan. Je betaald toch ook geen boodschappen kar die je uiteindelijk niet in je koelkast hebt liggen? Betalen natuurlijk, maar wel waar ik zelf voor kies gebruik van te maken!!!!!!!

Teruggave van het maandelijks bedrag dat ik ten oprechten heb betaald. En het nu definitief stopzetten van de dienst.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hi

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ppuik