Klacht: Geen reisinformatie beschikbaar

op 12 januari 2018 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf 28 februari a.s. is er géén reisinformatie te vinden op 9292ov?!

Gewenste Oplossing:

Vul uw database aan en maak NU de OV-verbindingen bekend. Er zijn nl. momenteel geen grote wijzigingen. Die zijn reeds begin december 2017 ingegaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

9292

Heeft op 10 september 2018 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste reiziger,

Sinds kort is 9292 actief op klacht.nl. Daardoor konden wij niet eerder op je melding reageren.
We horen het graag als je melding nog actueel is. Je kunt dan een reactie sturen naar reizigers@9292.nl
Ook is het mogelijk om te reageren via het Twitter en Facebook account van 9292.

Groeten, Marco.

9292 is een samenwerkingsverband van alle OV-bedrijven in Nederland. We verstrekken namens hen uitsluitend OV-informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Spriety