Klacht: 9 maanden lang wachten vreselijk !

op 28 mei 2020 over Car2Go in de categorie Taxibedrijven

Ik had en openstaande bedrag van 60 euro, en die 60 euro kon ik helaas niet gelijk betalen waardoor ik het aan de incasso bureau moest betalen.

Eindstand aan de incasso bureau betaald en informatie en formuleren opgestuurd naar Share-now dat het is betaald, bevestiging gehad dat het inderdaad betaald is en dat het zo snel mogelijk open gaat en dat ik weer van share now gebruik kon maken. Helaas was dat gewoon gebakken lucht wat er werd verkocht. In werkelijkheid is dat niet zo en bel ik elke week naar (klanteservice) om te zeggen dat mijn account nog op blok staat.

Wekenlang wordt er met en dreigende toon tegen me gezegd dat het zo snel mogelijk opengaat maar gebeurt echt niks. Ik weet nu niet waar het aanligt en wil ook geen oordeel trekken. Want het kan van alles zijn,

9 maanden lang wachten dit is geen bedrijf die klanten op nummer 1 hebt staan je bent gewaarschuwd.

Ik vindt het vervelend en irritant dat ze zo omgaan met hun klanten, ik wil dit ook aan het licht brengen zodat iedereen weet wat voor bedrijf het is !

Dat mijn account zo snel mogelijk van blokkade afkomt en het probleem vermeld waarom het zo lang duurt voor de blokkade en een excuus voor het 9 maanden lang wachten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Car2Go

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Car2Go nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Adammmm