2 weken geleden is er een automatische incasso niet gelukt. Ik heb een aantal keer erover moeten bellen want ik wilde niet dat mijn account blokkeert zou worden. Vervelend dat het niet zichtbaar in het systeem stond en vervolgens... Lees meer
Op 1 december kwam ik stil te staan in Amsterdam Noord. Dit was overigens heel vroeg in de ochtend. Ik nam contact op met de klantenservice en zij zouden hulp sturen. Dit gebeurde niet en ik bleef dus maar bellen.... Lees meer
Ik ben zeer ontevreden over de administratie en klantenservice van Car2go. Ik heb twee keer aanmaningen ontvangen voor facturen die allang betaald waren. Door die onterechte aanmaningen heb ik 2x dubbel betaald. Contact opgenomen met de klantenservice, maar het duurt... Lees meer
Een uitgestelde betaling is naar het incassobureau gestuurd en al enige tijd geleden betaald maar nog steeds een blokkade op het account na meerdere telefoontjes niks opgeschoten. Al maanden in blokkade nu ! Lees meer
Ik had en openstaande bedrag van 60 euro, en die 60 euro kon ik helaas niet gelijk betalen waardoor ik het aan de incasso bureau moest betalen.
Eindstand aan de incasso bureau betaald en informatie en formuleren opgestuurd naar Share-now... Lees meer
Voor de tweede keer in 2 dagen een auto gehuurd die levensgevaarlijk is. 2 keer gebeld om mankement te melden. De eerste keer werd ik prima geholpen, maar de tweede keer totaal niet. Ik werd zelfs beschuldigd dat het lag... Lees meer
Op 11 augustus heb ik een Car2Go gehuurd, waarvan deze midden op de snelweg uitviel bij Ring West. Tijdens het rijden heb ik geen melding gekregen op het dashboard, dat ik de auto moest laden. Ik ben zo snel mogelijk... Lees meer
Ik had een auto gehuurd van car2go, en had vervolgens geparkeerd in Amsterdam Centrum garage. Volgens de voorwaarden van car2go mag je niet in garage parkeren. Maarja oke mijn fout dus.
Ik kreeg een mail na 3 maanden later dat ik... Lees meer
Er is onterecht een bekeuring op mijn naam gezet door car2go in oktober 2018. Data op de beschikking komt niet overeen met mijn rij historie. Ik was nooit op de locatie en tijdstip van de bekeuring. Echter heb ik... Lees meer
Goedemorgen,
Hierbij wil ik een klacht doorgeven:
Ik probeerde vanochtend weg te rijden, echter ik kreeg de stekker niet uit de auto. Ik probeerde meerdere malen, tevergeefs.
Dit letterlijke getouwtrek koste mij 11 minuten. Jullie klantenservice was nog niet open en kon dit... Lees meer