Ik ben zeer ontevreden over de administratie en klantenservice van Car2go. Ik heb twee keer aanmaningen ontvangen voor facturen die allang betaald waren. Door die onterechte aanmaningen heb ik 2x dubbel betaald. Contact opgenomen met de klantenservice, maar het duurt... Lees meer

Een uitgestelde betaling is naar het incassobureau gestuurd en al enige tijd geleden betaald maar nog steeds een blokkade op het account na meerdere telefoontjes niks opgeschoten. Al maanden in blokkade nu ! Lees meer

Ik had en openstaande bedrag van 60 euro, en die 60 euro kon ik helaas niet gelijk betalen waardoor ik het aan de incasso bureau moest betalen. Eindstand aan de incasso bureau betaald en informatie en formuleren opgestuurd naar Share-now... Lees meer

Voor de tweede keer in 2 dagen een auto gehuurd die levensgevaarlijk is. 2 keer gebeld om mankement te melden. De eerste keer werd ik prima geholpen, maar de tweede keer totaal niet. Ik werd zelfs beschuldigd dat het lag... Lees meer

Op 11 augustus heb ik een Car2Go gehuurd, waarvan deze midden op de snelweg uitviel bij Ring West. Tijdens het rijden heb ik geen melding gekregen op het dashboard, dat ik de auto moest laden. Ik ben zo snel mogelijk... Lees meer

Ik had een auto gehuurd van car2go, en had vervolgens geparkeerd in Amsterdam Centrum garage. Volgens de voorwaarden van car2go mag je niet in garage parkeren. Maarja oke mijn fout dus. Ik kreeg een mail na 3 maanden later dat ik... Lees meer

Er is onterecht een bekeuring op mijn naam gezet door car2go in oktober 2018. Data op de beschikking komt niet overeen met mijn rij historie. Ik was nooit op de locatie en tijdstip van de bekeuring. Echter heb ik... Lees meer

Goedemorgen, Hierbij wil ik een klacht doorgeven: Ik probeerde vanochtend weg te rijden, echter ik kreeg de stekker niet uit de auto. Ik probeerde meerdere malen, tevergeefs. Dit letterlijke getouwtrek koste mij 11 minuten. Jullie klantenservice was nog niet open en kon dit... Lees meer

Vorige week zaterdag een auto gehuurd bij car2go. Dashboard deed het niet, waardoor niet te zien was hoeveel batterijlading er nog op zat. Maar goed, hij wordt verhuurd, dus het zal wel voldoende zijn. Ik draai de snelweg op en... Lees meer

Tas vergeten in een car2go auto. Gebeld met klantenservice. Ze accepteren geen enkele aansprakelijkheid (ok, snap ik) maar kunnen wel zeggen waar de auto is waar de tas in is vergeten. Vervolgens laat medewerker mij niet uitpraten, waarop ik de... Lees meer
