Klacht: geen levering

op 22 november 2018 over 6deals in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

artikel besteld, maar de automatisch invullen van alle velden met adresgegevens is mijn huisnummer dubbel vermeld, ik mijn geval weert 93 93.
Ik heb dit meteen doorgegeven aan de klantenservice van 6deals waarop ik als antwoord kreeg dat ik mij geen zorgen hoefde te maken en dat DHL het pakketje goed zou afleveren.
Echter zag ik bij de track trace info van DHL dat het pakket niet afgeleverd kon worden omdat de adresgegevens onjuist waren.
Ik heb vervolgens telefonisch contact gehad met DHL PARCEL en zij vertelden mij dat het pakket retour was gestuurd naar 6deals.

Vervolgens heb ik geprobeerd om via email en telefoon contact te krijgen met de helpdesk van 6deals maar ik krijg geen gehoor of een email met een antwoord over de status van mijn order.

Gewenste Oplossing:

gelieve order te leveren of geld reour

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 6deals

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 6deals nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vranckenleon