Klacht: 5e wasmachine nodig in 25 jaar

op 11 mei 2017 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Maandag a.s. zijn we 25 jaar getrouwd. We zijn gestart met een AEG van 4 mnd oud, van een gescheiden man overgenomen. Daarna volgde al na 5 jaar een nieuwe AEG.Toen na aantal jaren hij weer onrepareerbaar bleek, hebben we een overstap gemaakt naar LG. Helaas ging deze ook snel stuk en zijn we weer aan een AEG gegaan, de vierde machine inmiddels. Vanmiddag kwam het geluid van een bommenwerper uit de bijkeuken zetten….lagers stuk. We weten nu wel wat we vragen moeten voor ons jubileum, maar echt vrolijk worden we niet van de snelheid waarmee we machines wisselen. Ook de klantenservice van AEG werkt niet erg mee. Lagers zijn geen garantie….Maar zo veel pech met uw merk zorgt er toch voor dat we niet meer gaan voor een nieuwe uit uw voorraad. Hopenlijk weet u spoedig een machine te ontwikkelen, die een langere levensduur heeft.
Susanne de Boer

Tja, u heeft geen oplossing dan: koop maar een nieuwe, want ik heb in de tijd dat ik de machine had nooit een onderhoudsmonteur laten komen. En dus is de machine niet goed onderhouden, naar uw zeggen. Dat we regelmatig de zeef leegden, de randen goed schoonhielden, geen vloeibaar middel gebruikten, af en toe een kookwas met azijn deden en hem niet te zwaar beladen, doet er niet toe.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat AEG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

AEG

Heeft op 12 mei 2017 om 09:00 geantwoord

Wij vinden het spijtig te vernemen dat u geen vertrouwen meer heeft in de kwaliteit van onze apparaten. Wij twijfelen beslist niet aan het onderhoud dat door u is gepleegd maar hebben ook geen informatie over uw apparaten aangezien onze technici u nog nooit bezocht hebben. Het is daarom niet mogelijk uitspraken te doen over de oorzaak van het defect of te kijken naar wat we voor u kunnen doen. Het spijt ons u niet positiever te kunnen berichten.

Nikki

Alle klachten die gemeld zijn door Susanne de Boer