Klacht: 500 serial error

op 08 april 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben een zakelijke klant met 2 nummers in 1 abonnement 1 nummer is al zins 4-4-2017 afgesloten van internet en bellen WiFi werkt wel!
Na een belletje met 08000094 die keken in het systeem en zijden dat mijn sim kaart defect was. Ik naar de Vodafone winkel in leeuwarden. Daar een t 2 uur werkt U telefoon weer. Maar helaas na 17 uur nog geen contact . Ik weer naar de Vodafone in `leeuwarden. Na veel praten en bellen naar de technische dienst zou het nog zeker 24 uur duurde voordat ik weer kon bellen! Ik pis link. Maar ze hielden voet bij stuk! Na veel discussie met technische dienst heeft de persoon in de winkel mij een prypay kaart gegeven met een ander nummer. Ik Ben nu zaterdag 22.00 uur en Vodafone geeft geen kik. Zeer slecht van Vodafone ik afhankelijk van zakelijke telefoon .

Graag met nummer behoud naar een andere provider en mij van de plicht om mijn abonnement af te maken bij vodafone!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjitgroep