Klacht: 5 Philips Sonicare tandenborstels gekocht in 4 jaar, steeds kapot na garantietermijn.

op 31 januari 2018 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 2013 1 Philips Sonicare tandenborstel gekocht, na 2 jaar laadde deze niet meer. In 2015 2 Philips Sonicare voor echtgenote en mezelf gekocht, 100 euro. Na 2 jaar, na verstrijken garantie gaan beide kapot. De 1 laadde niet meer, de ander blijft motor doorlopen, reageert niet op knoppen. In 2017 weer 2 Philips tandenborstels gekocht, dus 5 tandenborstels in 4 jaar. van aantal heb ik de nota’s nog.

Gewenste Oplossing:

Aankoopbedrag vergoed van laatste aankoop in 2017 van de 2 tandenborstels dan wel de 2 tandenborstels uit 2015 herstellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door a3anita