Klacht: 5 maanden oude Cadeaukaart verlopen

op 13 november 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Via mijn Hypotheek verstrekker Moneyou heb ik in Mei dit jaar 2017 een cadeaukaart gekregen. Nu is het oktober en ik wil iets bestellen bij bol.com Tot mijn grote verbazing is mijn nog geen 5 maanden oude Cadeaukaart al verlopen. Er is geen enkele melding van wanneer de kaart is verlopen. Ik vind dat wel erg triest. Nergens staat dat de kaart al binnen 5 maanden verloopt.

Indien de kaart weer wordt geactiveerd

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Bol.com

2 maanden geleden - Beste Franck, Graag kijk ik even met je mee, helaas kan ik je klantgegevens niet vinden via het bovenstaande e-mailadres. Kun je in een reactie op dit bericht je klantnummer of e-mailadres waarmee het account word gebruikt kunnen sturen? Met vriendelijke groet, Milly van bol.com

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 15 december 2017 om 10:43 geantwoord

Beste Franck,

Excuses voor de late reactie. De kaart was wel 3 jaar egldig maar is in 2014 al geactiveerd. Wellicht heeft de hypotheekverstrekker je een kaart gegeven die bij hem al wat langer in zijn bezit was. Op het moment dat de kaart wordt gekocht, wordt ie geactiveerd.
Stuur je accountnummer of een bestelnummer even naar ons, dan kijken we er nog even naar.

Jolanda van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door franckKLACHT.NL61