Klacht: 4 weken latere levering

op 11 april 2018 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben in Amersfoort een keuken besteld. Deze zou worden geleverd in de week van 23 april. Bij de bevestiging bleek het een week later te komen. Echter ontvingen wij afgelopen vrijdag een mail met de mededeling dat de keuken wederom 3 weken later komt.
Hierdoor kunnen wij niet verhuizen en komen we voor een grote kostenpost te staan. Vrijdag gebeld met Amersfoort en aangegeven dat wij absoluut niet mee gaan met de 3 weken vertraging. Ik zou worden terig gebeld, maar heb niets meer vernomen.

Als de keuken geleverd wordt in week 18, zoals afgesproken.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

3 jaren geleden - Beste mevrouw Hulsbus, Wat ontzettend vervelend om te horen dat de levering van de keuken niet loopt volgens de gemaakte afspraak. Mijn oprechte excuses dat het filiaal in Amersfoort u hierover niet heeft terug gebeld. Ik zal voor u hier achteraan gaan en ervoor zorgen dat zij zo spoedig mogelijk met u in contact komen. Met vriendelijke groet, Juliëtte de Wilt - Keuken Kampioen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 05 juni 2018 om 11:26 geantwoord

Beste mevrouw Hulsbus,

Het probleem met de levering van de keuken is verholpen, wij hebben dit met u kunnen oplossen. Uw keuken is reeds geleverd en gemonteerd echter niet direct 100%, dit betreuren wij ten zeerste. De service loopt voor u en wij streven er uiteraard naar om uw keuken zo snel mogelijk 100% op te leveren. Indien u nog vragen heeft vernemen wij deze graag van u via uw contactpersoon op de afdeling klantenservice.

Juliëtte de Wilt - Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Setje01