Klacht: 4 WEKEN LANG GEEN FOLDERPAKKET

op 02 augustus 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze klacht ook al 4 keer gemdl.
Wij krijgen alleen een onzinmailtje van sorry en wij zullen het door aan de bestelcoordinator.

WAT EEN SLECHTE SERVICE.

wIJ HEBBEN DIVERSE WINKELIERSVERENIGINGEN HIER AL OVER GEINFORMEERD.

Gewenste Oplossing:

WAT DACHT UZELF??????

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 02 augustus 2017 om 14:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Groet klantenservice Spotta.

Heeft op 02 augustus 2017 om 19:12 geantwoord

Waarom horen we pas na 4 weken wat er aan de hand is.
Een echte oplossing zou zijn als de bestelcoordinator het folderpakket zou nabrengen.
Overigens wat gebeurt er met de folderpaketten die niet bezorgd worden.
Ik adviseer de diverse winkeliersverenigingen om eens goed achter de oren te krabben en te overwegen om met Spotta te stoppen. Een aanvullende reden is het feit dat de folders NIET of veel te LAAT worden bezorgd.

Alle klachten die gemeld zijn door lonius41