Klacht: 4 uur service

op 14 juli 2012 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Je betaalt elke maand voor een totaal service pakket op je leasetoestel, zodat je binnen 4 uur geholpen wordt. Op 8 juli toestel defect en geen “werkende” mogelijkheid om online of telefonisch een melding te doen. Maandag terug naar de winkel. Op 14 juli ! zou er een monteur komen maar niemand te zien. DIT IS ZO SLECHT ! en een vorm van contractbreuk.

Financiële compensatie en beëindiging van dit contract.

Bericht van Hi

5 jaren geleden - Hi, Het is goed te begrijpen dat je teleurgesteld bent na het ervaren van deze problemen. Het is niet goed dat de afspraak niet is nagekomen. Allereerst sorry hiervoor. Ik wil je hier graag bij helpen. Wij zijn ons bewust van de capaciteitsproblemen bij SmartCare, en dat we niet alle klanten kunnen helpen zoals we dat willen. Er wordt door klanten volop gebruik gemaakt van deze nieuwe dienst en de serviceverlening loopt nog niet altijd zoals wij dat voor ogen hebben. Het verbeteren van deze service heeft dan ook hoge prioriteit. De capaciteit is al verder uitgebreid en zal nog verder worden opgevoerd in de komende weken. Hiermee hopen we op korte termijn weer de gewenste service te kunnen bieden. Jouw gegevens heb ik meegenomen en zet ik door naar de betreffende afdeling. We gaan op zoek naar een oplossing. Je kunt ook op het Hi Forum reageren. Hier kan ik jouw gegevens direct inzien. Als je dit prettig vindt, kijk dan eens op https://forum.www.hi.nl/. Groetjes, Christy Hi Webcare

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hi in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Zwaar teleurgestelde klant