Klacht: 4 dagen te laat bezorgd

Hanjer op 20 november 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De pretentie van bol.com binnen 24 uur bezorgd is zeker niet waar gemaakt.
Een halve dag opgenomen om zeker thuis te zijn.
Foutieve meldingen door gekregen van bol.com. betreft bezorgdagen en tijdstippen.
Ook meldingen van niet thuis zijn,wat niet een keer klopte.
Dus ook geen enkele keer een briefje in de brievenbus van de bezorgdienst.
Zeker 6 keer telefoongesprekken met medewerkers van bol.com gevoerd.
Al met al:Zeer ontevreden over gang van ZAKEN!!!

Gewenste Oplossing:

Verwacht van bol.com compensatie voor alle ongemakken van afgelopen week

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 20 november 2017 om 15:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste M. van der Velden,

Na aanleiding van het telefonische gesprek met uw man zal ik dit bericht sluiten. Ik wens u veel plezier met de aankoop die u heeft kunnen doen met de cadeaubon.

Met vriendelijke groet,
Milly van bol.com
- - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door