Klacht: 3e kenteken

op 30 maart 2013 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Mijn auto is onderweg kapot gegaan en kon niet meer verder rijden. Ik heb daaropvolgend een andere auto gekocht en deze valt tot mijn grote verbazing niet onder mijn lidmaatschap. Ik heb nl al eens eerder de accuservice laten komen voor mijn andere auto en een 3e kenteken kost 150 euro! Hier is niets gecommuniceerd over een eventuele 3e kenteken ten tijde van het gebruik van hulp bij mijn 2e auto. Dan had ik er nog voor kunnen kiezen om de ANWB niet langs te laten komen. Mijn man rijdt nl. voornamelijk in de 2e auto en dus heb ik op het ogenblik voor het hele jaar lidmaatschap betaald, terwijl ik voor mijn huidige auto en geen enkele andere auto kan bellen zonder bijbetaling van 150 euro. Het eerste kenteken bestaat nl niet meer (is naar de sloop) en in de 2e rijd ik vrijwel nooit. Ik heb dus niets meer aan mijn lidmaatschap.Restitutie kan ik ook niet krijgen. Slechte voorwaarden ANWB.Ik snap dat misbruik voorkomen moet worden, maar ik gebruik mijn pas alleen in nood voor mijn auto’s. Ik ben al 13 jaar lid,maar met mijn klacht is niets gedaan. Ze vinden de opzegging wel prima.

dat ik mijn lidmaatschap voor mijn huidige auto kan gebruiken.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door j9