Klacht: 30uur lang op het luchthaven

op 13 december 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

We hadden een reis geboekt naar Aruba met TUI Nederland in België omdat er alleen Tui Nederland naar Aruba vliegt.We moesten op 11.12.2107 om 12:35 vanuit Amsterdam Schiphol vliegen.Eerst had het vlucht 5uur vertraging.Om 17uur waren we uiteindelijk in het vliegtuig en om 20uur moesten we terug uitstappen omdat er te veel sneeuw was.Voor de andere vliegmaatschappijen was er geen probleem en die zijn wel naar Aruba vertrokken.We zijn op de luchthaven gebleven omdat we van Antwerpen kwamen en er was niemand die ons kon ophalen.We waren niet genoeg geïnformeerd wat er met ons bagage is gebeurd en wanneer de volgende vlucht zou zijn.We moesten op de luchthaven slapen waar niet genoeg plaats was voor allen mensen en we hebben maar 86 ml water gekregen p.p.Het was super koud en nu staan we al 30 uur op de luchthaven en wachten nog steeds op de vliegtuig als we aan een medewerker van tui vragen waarom we nog niet vertrokken zijn terwijl buiten de zon schijnt en geen sneeuw is krijgen we als antwoord dat er geen vliegtuig is en de vliegtuig van gisteren naar andere bestemming vertrokken is.We willen ons geld terug van de 2 nachten in het hotel die we verloren hebben en van het eten want we hebben all inclusieve geboekt.Ook een compensatie omdat er de personeel heel onvriendelijk was en omdat er geen hotel in Amsterdam voor ons voorzien was en dat we 30 uur op een stoel zaten in het koud .Mijn vriend is diabetes en we hebben pas vandaag eten gekregen .Het is schandalig ! We hebben bijna €3000 euro betaald voor een reis en we krijgen zelfs geen uitleg en vriendelijk gedrag

Ik wens een vergoeding voor de gemiste nachten in een all-inclusieve hotel in Aruba en een vergoeding vanwegens omstandigheden en overnachting op het vliegveld.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annamaria96