Klacht: 3 maanden wachten op repair van nieuwe jas

op 12 januari 2018 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Ik bestel eind oktober een leren jas van Arma bij Bijenkorf. Na 1x dragen zijn stukjes leer op de boord afgebrokkeld. Begin november opgestuurd naar Bijenkorf, wordt doorgestuurd naar de fabrikant, waar de jas vervolgens 1,5 maand in ‘reparatie’ is. Ik krijg de jas weer teruggestuurd. De boord is in orde. Nu zijn kale plekken ontstaan op voor en achterzijde van de jas, waarschijnlijk door het werken aan de boord.
Ik meld dit weer bij afdeling repair. Hier krijg ik eerst nog het bijzondere antwoord dat de jas wel in orde was toen zij hem beoordeelden na de reparatie. Als ik hem weer op zou sturen, zou de jas weer door de repair bekeken worden.
Zonder enig persoonlijk contact, krijg ik een informatieve mail dat de jas WEER ter reparatie opgestuurd wordt naar de fabrikant.
Ik kan nu dus weer maanden wachten op reactie, op een jas die al m’n vertrouwen verloren heeft. Zoals mijn vertrouwen in Bijenkorf.

Ik wil een omruiling of mijn geld terug. Alles behalve deze jas terug. Zonder ook nog maanden te moeten wachten.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Heeft op 12 januari 2018 om 21:21 geantwoord

Dit is geen oplossing, weer wachten op een oplossing

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 16 februari 2018 om 16:02 geantwoord

Beste Joëlla,

Inmiddels is de jas door Arma gerepareerd, naar jou teruggestuurd en door jou ontvangen. Ik ga ervan uit dat de reparatie correct is uitgevoerd. Mocht dit niet zo zijn, kun je ons via e-mail of whatsapp bereiken.
Ik wil je ondanks alles, alvast een hele fijne avond en een goed weekend toewensen.

Groetjes,
#bcare/Scott