Klacht: 2e bril gratis

op 12 september 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorige week een bril gekocht, en de betaling is via mijn werkgever gegaan. Om die reden zou ik geen recht hebben op een gratis 2e bril. Ik kan nergens in de voorwaarden vinden, dat je dan geen recht heb op een 2e bril gratis.

Gewenste Oplossing:

Dat ik ook een 2e bril ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 12 september 2016 om 10:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 2825440