Klacht: service en communicatie

Ik heb op 9-01-2024 een wildcamera gekocht. Deze was bijna direct kapot, dit kan natuurlijk een keer gebeuren. Ik heb daar een melding van gemaakt, tot zover geen probleem. Bij de klantenservice zit een dame die je bijna niet kunt verstaan door de verbinding. Ondertussen februari. Ik moet een link volgen en daar mijn melding maken, ook allemaal goed, heb ik gedaan. Hier krijg ik wat berichten terug dat ze dezelfde wildcamera niet hebben, maar deze komt later. Ik kies ervoor om te wachten, geen probleem. Uiteindelijk begint het: de camera komt de week erop binnen Dan hebben we het over de week van 22 maart. Ik zeg dat is goed en zijn de specs hetzelfde als ik nu had gekocht? Vanaf dat moment radiostilte.
Op 16 Mei neem ik via de chat maar weer contact op, dus een goeie 2 maanden later. Wederom geen bericht in een week tijd.
Ik neem maar weer contact op met de klantenservice. Wederom de dame die bijna niet te verstaan is door de verbinding, wat het gesprek zeer moeizaam maakt. Ze kon de chat niet inzien, wat vreemd is voor een klantenservice, maar zij zou regelen dat ik mijn geld terug zou krijgen. Nog geïnformeerd of ik iets moest doen, maar zij zou regelen dat dat binnen enkele dagen geregeld is. Dit is alweer 21 mei. Gisteren na uitblijven van de terugbetaling maar een whatsapp gestuurd. Ze cleamen zelf dat ze binnen 1 á 2 uur reageren. Maar helaas vandaag wederom niets vernomen, en ook geen geld teruggestort. Wat een slecht service!! En zeker een net zo slecht communicatie systeem. Ben hier nog niet klaar mee.

Als ik betaald word!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 2dekansje.com

Reactie van de melder van de klacht Ingvar Diepens

2 weken geleden - Service laat ten wensen over

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 2dekansje.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingvar Diepens