Klacht: 2x Verkeerd artikel ontvangen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28-2 bestelde ik een product bij deze firma (ORS613814). Ik kreeg een minder geavanceerd model toegestuurd en diende een klacht in. Ik vinkte aan dat ik graag het juiste product wilde ontvangen en kreeg daarop een niet aangevinkte optie aangeboden, namelijk een terugbetaling van het prijsverschil. Daar ging ik niet mee akkoord, waarop ik een etiket kreeg om het verkeerde artikel retour te sturen. Dat heb ik gedaan. Daarna niets meer vernomen, dus geen geld terug of toezending van het juiste artikel.

Op 10-3 deed ik nog een bestelling (ORS618924) en wederom kreeg ik een minder geavanceerd product toegestuurd. Weer een klacht ingediend. Ook dat product is inmiddels weer retour. Ruim een week later nog geen update daarover.

Op 13-3 schreef ik hierover een review op Trustpilot. Op 14-3 werd ik gebeld. Helaas kon ik de beller niet lang te woord staan i.v.m. werk. We spraken af om 13.30 uur weer contact te hebben. De beller meldde dit in een reactie op Trustpilot, vermeldde echter 14.00 uur. Ook goed. Toen ik om 14.30 uur een werkafspraak in moest, had ik nog steeds niets gehoord.
Vanochtend de persoon een sms gestuurd. Daarop nog steeds geen reactie ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Beide producten zijn inmiddels retour gestuurd, dus ik ontvang graag het betaalde bedrag terug.
Voor ORS613814: 68,29 euro
Voor ORS618924: 59,99 euro

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 2dekansje.com

Reactie van de melder van de klacht Maribe

2 maanden geleden - Na lang aandringen en hier en daar een negatieve review kwam men in actie. Vandaag mijn geld teruggestort gekregen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 2dekansje.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maribe