Klacht: 21758

op 01 december 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Een beetje verdrietig ben ik wel Mediamarkt, vandaag zou mijn nieuwe vaatwasser bezorgd worden met de ‘extra’ bezorg service van 14,95. Gister avond nog een telefoontje van het transportbedrijf. We bellen u morgen tussen 8 en 10 op wanneer we komen, een fijne service. Maar je raad het al, helaas geen telefoontje. šŸ˜¢ Na 25 minuten in de wacht bij uw klantenservice kreeg ik het telefoonnummer van het transportbedrijf Electronic Logistics daar kan je wat mee! Of toch niet? Nee helaas ik kreeg na contact met dit bedrijf weer een ander telefoonnummer van weer een transportbedrijf en je raad het al geen succes. Helaas, ik moet weer terug naar Electronic Logistics want die hebben de ‘fout’ gemaakt. Het eeuwige van het kastje naar de muur verhaal. Laten we eerlijk zijn Mediamarkt, het maakt me niet uit waar de fout zit. Ik wou gewoon het beloofde telefoontje en op het beloofde tijdstip mijn vaatwasser ontvangen en mijn oude vaatwasser die zoals Mediamarkt van mij vraagt droog en afgekoppeld naast de deur staat uitzwaaien. Ik word nog terug gebeld, voor half 12 is me beloofd (het is nu 11:29). Krijg ik daardoor vandaag op een afgesproken tijd mijn vaatwasser? Nee, er moet een nieuwe afspraak worden gemaakt dat is de oplossing. Helaas mevrouw, waar werken worden fouten gemaakt. Helaas mediamarkt ik vind een nieuwe afspraak geen ‘oplossing’ en als je heel eerlijk bent Mediamarkt, jij toch ook niet? Ik heb me keurig aan de afspraken gehouden, als ik nu niet gebeld had? Dan had ik niks gehoord. Het gaat hier op zoveel vlakken mis. Dus bijdeze Mediamarkt ik geef jullie nog een kans, ik wist wel wat ik er mee zou doen.

Ik hoef als klant niet de verantwoordelijkheid voor de oplossing van een bedrijf te dragen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SuzanneAlta