Klacht: 2 verzendingen spoorloos

op 11 september 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

2 pakketten binnen gedaan in Carrefour Koksijde , en online 2 x 4,50 euro betaald ,

Pak 1

Froyennes, Belgium 24/08/2016 6:01 Het pakket is fout gesorteerd in onze vestiging. Dit kan leiden tot minimaal één werkdag vertraging.
Froyennes, Belgium 22/08/2016 7:50 Het pakket is fout gesorteerd in onze vestiging. Dit kan leiden tot minimaal één werkdag vertraging.
Brussels, Belgium 19/08/2016 9:51 Het UPS Access Point™ heeft het pakket klaar voor retourzending naar UPS.
19/08/2016 9:51 De zending werd afgegeven en is nu in een UPS Access Point™.
Belgium 18/08/2016 10:08 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Pak 2

Froyennes, Belgium 25/08/2016 6:36 Het pakket is fout gesorteerd in onze vestiging. Dit kan leiden tot minimaal één werkdag vertraging.
Brussels, Belgium 23/08/2016 16:31 Het UPS Access Point™ heeft het pakket klaar voor retourzending naar UPS.
23/08/2016 16:31 De zending werd afgegeven en is nu in een UPS Access Point™.
Belgium 23/08/2016 8:40 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

We zijn nu 11 september en pakken nog steeds niet boven water gekomen , nu beginnen mijn kopers ook reeds te mailen om hun geld terug .

Wanneer komen mijn verloren pakketten aan aub .
Telken we bellen of mailen worden we van kastje naar de muur gezonden .
De enen weet niet van de andere

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Oostduinkerke

8 maanden geleden - Tot op heden laat UPS niets van hem horen , als je belt kost het je nog eens geld , ze rekenen telefoonkosten . AUB niemand zou nog iets via UPS mogen verzenden

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:00 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Oostduinkerke