Klacht: 2 verzendingen spoorloos

op 11 september 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 pakketten binnen gedaan in Carrefour Koksijde , en online 2 x 4,50 euro betaald ,

Pak 1

Froyennes, Belgium 24/08/2016 6:01 Het pakket is fout gesorteerd in onze vestiging. Dit kan leiden tot minimaal één werkdag vertraging.
Froyennes, Belgium 22/08/2016 7:50 Het pakket is fout gesorteerd in onze vestiging. Dit kan leiden tot minimaal één werkdag vertraging.
Brussels, Belgium 19/08/2016 9:51 Het UPS Access Point™ heeft het pakket klaar voor retourzending naar UPS.
19/08/2016 9:51 De zending werd afgegeven en is nu in een UPS Access Point™.
Belgium 18/08/2016 10:08 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Pak 2

Froyennes, Belgium 25/08/2016 6:36 Het pakket is fout gesorteerd in onze vestiging. Dit kan leiden tot minimaal één werkdag vertraging.
Brussels, Belgium 23/08/2016 16:31 Het UPS Access Point™ heeft het pakket klaar voor retourzending naar UPS.
23/08/2016 16:31 De zending werd afgegeven en is nu in een UPS Access Point™.
Belgium 23/08/2016 8:40 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

We zijn nu 11 september en pakken nog steeds niet boven water gekomen , nu beginnen mijn kopers ook reeds te mailen om hun geld terug .

Gewenste Oplossing:

Wanneer komen mijn verloren pakketten aan aub .
Telken we bellen of mailen worden we van kastje naar de muur gezonden .
De enen weet niet van de andere

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Oostduinkerke

8 maanden geleden - Tot op heden laat UPS niets van hem horen , als je belt kost het je nog eens geld , ze rekenen telefoonkosten . AUB niemand zou nog iets via UPS mogen verzenden

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Oostduinkerke