Klacht: 2 maal afgeschreven via ideal

op 17 mei 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Net via playstation een spel aangekocht en via ideal betaald. In het volgende scherm stond nog steeds het spel in de winkelwagen (leek alsof het nog niet betaald was)dus we zijn weer naar het betaalscherm gegaan en hebben nogmaals betaald. Weer kwam het scherm terug bij de winkelwagen die nog steeds een onbetaald spel bevatte. Toen heb ik op mijn bankrekening gechecked en bleek dat het bedrag van 59,99 twee keer was afgeschreven. Het spel heeft mijn zoon nu wel binnen op de patstation maar we willen maar 1 keer het spel en graag 59,99 retour

We zijn tevreden wanneer er vandaag of morgen het dubbel betaalde bedrag teruggestort is op mijn rekening

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 17 mei 2016 om 15:55 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door jeanetvanechtelt