Klacht: 2 lange stops onderweg naar Gambia

op 09 juni 2018 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb een reis geboekt naar Gambia voor 35 dagen bij Travelpoort. Ik ben gisteren vertrokken om 15.15. Onderweg eerst een stop Canarische Eilanden en daarna weer Kaap Verdie. Het was 24
00 uur en nog wachten in Kaap Verdie. Midden in de nacht aangekomen in Banjul. Geen taxi te bekennen en mijn familie niet bereikbaar. Wat een ellende. Travelpoort had me dit niet gemeld en het stond ook niet op mijn vliegticket. Daarbij kwam ik er achter dat hetzelfde ticket 1 dag later ineens 250 euro goedkoper was geworden. Geen stijl.

Mij een flinke korting geven op mijn volgende reis naar Gambia volgend jaar. En voortaan vermelden van tevoren hoeveel stops en hoelang. Dit was echt erg en dat doe ik nooit meer op die manier.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Groeten van Max

2 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, dit klinkt vervelend. Wellicht kunnen wij met ons programma Groeten van MAX u helpen. Kunt u een mail sturen naar [email protected] met uw naam, klacht en telefoonnummer? Dan kunnen we contact met u opnemen, Groeten, het Groeten van MAX team

Alle klachten die gemeld zijn door Chocomelk