Klacht: Geld niet terug gelrwgen

op 14 maart 2019 over 1dagdeal.nl in de categorie Deal-Sites

Op 2 December 2018 heb ik een pakket met veel te kleine wintersneakers voor de tweede keer teruggestuurd. De eerste keer kwam het terug met de beredenering van 1dagdeal dat post.nl een fout had gemaakt. Het moest nu naar een ander adres gestuurd worden. Heb ik dus gedaan. Portokosten heb ik vrij snel teruggekregen maar niet het bedrag van de sneakers. (€59,95) Na heel erg veel berichtjes via het contactformulier, ze zijn immers nooit telefonisch bereikbaar, moest ik dan maar contact met post.nl opnemen. Die hebben onderzoek gedaan en wat bleek het pakket was netjes op 2 December afgeleverd in Houten. Omdat het een verzameladres is komen alle pakketten van 1dagdeal daar aan, gaan dan naar een postbus en dan hoeft er geen afleverscan gemaakt te worden. Hierachter verschuilt 1dagdeal zich. Zij beweren dat ze die scan nodig hebben als bewijs. Maar het bewijs is er van post.nl. Ik krijg steeds standaard berichtjes terug. Ik vrees dat ik mijn €59,95 kwijt ben.

Ik ben tevreden als 1dagdeal eens stevig aan de tand gevoeld wordt en op het matje wordt geroepen. Wat zij hier doen grenst aan malafide praktijken. En natuurlijk zou ik het bedrag wat zij mij schuldig zijn spoedig teruggestort willen krijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 1dagdeal.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 1dagdeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Laetitia139