Klacht: Geen refund

op 17 maart 2019 over 1dagdeal.nl in de categorie Deal-Sites

Heb in november vorig jaar een pasr schoenen teruggestuurd naar het door hen opgegeven adres. Dat kwam onbestelbaar terug. Op gestuurd naar een volgend adres in Houten door hun klachtenservice opgegeven. Sindsdien geen geld ontvangen ook niet naar herhaaldelijk contact met klachtenservice. Een excuus; uw naam is anders dan dat van het pakje! Excuus; grote achterstanden met retourzendingen. 10 januari een telefoontje gekregen na veel gezeur van mijn kant. Nu het excuus grote achterstanden met het UITPAKKEN van de retourzendingen. Vorige week weer begonnen met emails. Excuus; grote achterstand maar ik heb u in de refundlijst gezet. Het volgende excuus; we hebben uw retourzending nooit ontvangen en als laatste wij je al in onze vergoedingenlijst geplaatst.
Ik vermoed dat dit laatste knippen en plakken werk is. Ik voel me in de maling genomen door het bedrijf en belachelijk gemaakt door de klantenservice.

Ik ben klaar als ik mijn geld zie op mijn bankrekening. Tevreden kun je het ondertussen niet meer noemen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 1dagdeal.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 1dagdeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique B.