Klacht: Geen geld terug bij retournerenmisbruiken de status van TrackTrace

op 09 maart 2019 over 1dagdeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In december 2018 schoenen retour gestuurd en na een paar weken contact gezocht via email. De status van mijn pakket stond nog op af te leveren, dat was het probleem. Na onderzoek bij PostNL blijkt dat de retourzendingen aan het postbusnummer 909 in Haarlem geen individuele afleverscan krijgen. Het bedrijf zou haal-en brengservice hebben en PostNL levert af op een verzamelpunt. De track en trace status blijft dus op af te leveren staan. 1dagdeal beroept zich daarop en zegt niks retour te hebben gekregen. Schoenen weg en geld weg.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb gekregen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 1dagdeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 1dagdeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne Schellekens