Klacht: 12-6-2017 is mijn keuken geplaatst nu bijn 2 maanden later moet mijn keuken nog geregeld worden!op

op 25 juli 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Van het begin af aan , van het kopen van de keuken zijn mijn werkzaamheden toe gezegd die maar niet worden na geleefd ! De meer werkzaamheden werden zo duur dat ik zelf dingen ben gaan doen. Maar het tegel werk van mijn keuken zat bij de prijs van de keuken in begrepen ! Het wil maar niet lukken dat de tegelzetter de tegels komt doen ! Ik wacht al dik anderhalve maand hier op ! Ik kan mijn keuken al 2 maanden niet gebruiken ivm met water ,het aanrechtblad is nog niet afgekit . Ik bel regelmatig met het hoofdbureau en die sturen dan een mail naar dat bedrijf! Het is toch eigenlijk te gek dat dit zo gebeurd ! Het kost me veel geld om steeds buitens huis te moeten eten!

Ja dat weet ik onder tussen niet meer wanneer ik tevreden ben!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

2 maanden geleden - Beste mevrouw Lamers, Ik kan me voorstellen dat u het allemaal lang vind duren. We gaan kijken wat de status is en nemen zsm contact met u op om u te informeren. Met vriendelijke groet, Eva - Webcare Keuken Kampioen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 26 juli 2017 om 16:46 geantwoord

Beste mevrouw Lamers,

Vanuit de klantenservice heb ik doorgekregen dat het meerwerkbedrijf intussen met u contact heeft opgenomen en dat er een afspraak gepland is voor aanstaande maandag.

Mochten er nog verdere vragen zijn, neemt u hiervoor dan zeker contact met ons of het meerwerkbedrijf op svp.

Eva - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door A.lamers