Klacht: 1 keer bezorgen en dan 40 min kwijt om post op te halen

op 28 september 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geen info wanneer bezorgd word dan niet thuis direct naar afhaalpunt wat minstens 40 min kost
Gebeld met hele erg telefoon computer wat erg lang duurt belooft nog maal bezorgen wat niet gebeurt klacht ingediend geen reactie

Als deze firma verdwijnt en het gewoon via goede bedrijven zoals PostNL bezorgd word

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 11:50 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Jasperg