Klacht: 1 jaar bezig om een reactie te krijgen van ABN-AMRO op verschillende klachten

op 16 juli 2012 over ABN Amro in de categorie Banken

Op 9-08-2011(!) een klacht ingediend over de persoonlijke behandeling/benadering van een medewerkster op het filiaal Nieuwkoop. Een standaard bericht terug gehad dat de klacht doorgestuurd was naar de betreffende afdeling. Op 25-08-2011 wederom dezelfde klacht ingediend omdat ik nog steeds niets vernomen had. Weer geen reactie maar de standaard mail “Uw klacht is in behandeling genomen en u krijgt hierop zo spoedig mogelijk een reactie”.
Toen was ik er zo klaar mee dat ik het maar even heb laten rusten. Ondertussen zijn andere instanties er mee bezig geweest maar die krijgen ook nooit een reactie.
Nu het echt pure noodzaak is ivm gerechtelijke afdoening heb ik ABN-AMRO op 11-06-2012 + 26-06-2012 + 11-07-2012 wederom benaderd. Standaard berichten terug gekregen en tot op heden nog steeds geen reactie!!

Eindelijk eens een reactie ontvangen met excuses en hoe het opgelost gaat worden!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

5 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw , Hartelijk dank voor uw klacht. Wij betreuren het zeer dat u geen reactie heeft ontvangen op de door u ingediende klacht. Wij nemen hier graag telefonisch contact met u over op. Zou u ons laten weten wanneer u het beste bereikbaar bent. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare team Mw. F. Kamsma

Reactie van de melder van de klacht EvdV te Woerdense Verlaat

5 jaren geleden - U kunt mij het beste morgen 19/7/2012 bereiken tussen 12.30 en 14.30 uur! M. vr.gr. EvdV

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht EvdV te Woerdense Verlaat

5 jaren geleden - Volgens ABN AMRO is het opgelost. Ik heb diverse telefoontjes ontvangen. Zij hebben volgens zeggen verschillende emails beantwoord alleen heb ik deze nooit ontvangen. Aan mijn verzoek om een verslag van het telefoongesprek zwart op wit te zetten werken ze niet aan mee. Dus mijn klacht is totaal niet opgelost!!!!

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ABN Amro beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door EvdV te Woerdense Verlaat