Klacht: zwemmen

op 27 augustus 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Op 25 augustus jl zijn mijn vriend en ik naar Zeeland vertrokken om te gaan zwemmen bij Centerparcs in zeeland. We moesten met het openbaar vervoer. In totaal zijn we 5 uur onderweg geweest vanaf Rotterdam en terug .Maar we hadden dit er graag voor over omdat het zwembad in de top 10 staat van beste subtropische zwembaden. Bij aankomst in het zwembad krioelde het van de mensen. Plek om te zwemmen of je überhaupt te bewegen in het water was er amper. Wij schrokken echt van het aantal mensen in een niet zo groot zwembad.Het buitenbad en nog een ander bad bleken ook nog eens gesloten te zijn. Wij hebben een badmeester aangesproken dat wij hier geen 35 euro voor hebben betaald om ons te moeten mengen tussen honderden mensen. Het leken wel ratten in een val. Het enige wat mogelijk was om een plekje te zien te bemachtigen in het water en op dat kleine stukje stil zitten .Omdat de badmeester er begrip voor had en ons begreep heeft hij keurig geregeld dat wij ons geld voor het zwemmen gelijk hebben terug gekregen aan de ingang van het park. ook daar waren ze niet op de hoogte dat er baden gesloten waren .Echt teleurgesteld zijn we dus over het feit dat we niet hebben kunnen genieten, terwijl we er zo naar uitkeken. Was voor ons de eerste keer dat we daar heen gingen. Voor de totale reis waren mijn vriend en ik 40 euro kwijt. Ook dat zouden wij graag terug ontvangen van Centerparcs. Je kon duidelijk zien dat er veel te veel mensen in het zwembad aanwezig waren.

Als ook de kosten voor het reizen aan ons wordt terug betaald.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 03 september 2018 om 11:23 geantwoord