Klacht: Zwembad port zelande

op 08 augustus 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij zijn gisteren een dagje naar portzelande geweest.
Vooraf geboekt en op tijd er naar toe… het was onbeschrijfelijk hoe druk het was.. ik vond het gevaarlijk druk… daarbij betaal je best een aannemelijk bedrag om daar een dagje te mogen zwemmen.. maar een plekje om te zitten was er niet bij. Op een randje ergens met je gezin een frietje eten.. mensen die spullen van andere mensen aan de kant gooiden om zelf te kunnen zitten. Veel gemopper hierover.. het was chaos.. verschrikkelijk. Maar wat mij het meest zorgen baarde was hoe vol het bad zat.. heb mijn kinderen ( met diploma’s) geen seconde uit het oog durven te verliezen. Ik snap dat het hoogseizoen is en dat het daardoor druk is.. maar er moet toch wel een limiet op staan hoeveel mensen er binnen mogen??
Dit kan toch niet de bedoeling zijn?

Ik had tevreden geweest als ik een aangenaam dagje zwembad had kunnen hebben en daarbij ook een normaal plekje had gehad om even te eten en te ontspannen. Zelfs mijn kinderen waren aan het zuchten dat ze het veel te druk vonden.. gewoon druk is prima.. maar wel veilig. Dat was het gisteren zeker niet!!

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 16 augustus 2016 om 12:00 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door JarnoWendy