Klacht: Zwembad

op 01 mei 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Goedemorgen,
Gisteren een bezoek gebracht aan uw park en natuurlijk gingen we heerlijk zwemmen.
Wat ik als eerste graag kwijt wil is dat het zwembad er prima uitziet en voor ieder wat wils is…echt top.
Wat ik echt vervelend vond en heel erg van geschrokken ben is dat ik samen met mijn zoon van 9 jaar nog aan het einde van de dag nog een keer de golven in wilde gaan en die kwamen dus wij hups het bad in. we waren heerlijk aan het genieten van de golven maar dreven steeds meer naar het midden en opeens kwamen de golven zo hoog dat we er niet meer uit kwamen ik zelf ben 2 a 3 keer kopje onder gegaan dat de paniek wel op kwam zetten en mijn zoon is ook hier in mee gegaan die zag ik liggen en kon er niet bij, gelukkig zag een andere mevrouw naast ons dat het mis ging en heeft mijn zoon omhoog getrokken.
Ik ben hier zo van geschrokken dat ik dit toch wil melden en zal dus geen tweede keer gebruik maken van uw park.Mijn zoon kan goed zwemmen heeft zijn A,B,C en reddingsbrigade 2 en 3 dus daar lag het niet aan.
Mijn dochter die 11 is mag van mij “alleen” zwemmen maar bij u in het zwembad is dat veel te gevaarlijk.

Geen idee

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 02 mei 2017 om 10:16 geantwoord