Klacht: Zwarte broek

op 24 mei 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste klacht.nl,

Op vrijdag 22 april hebben wij verbleven in center parcs de eemhof. We hebben daar in the fashion store een zwarte broek gekocht waarvan de naden al gauw los lieten. Mijn vriendin is toen donderdag 7 april terug geweest naar het park om de broek te ruilen, zij kreeg toen netjes een nieuwe broek mee. Maar ook bij die broek lieten de naden al gauw los. Nu had ik gebeld en kreeg ik te horen dat we of weer terug moesten komen of opsturen en dan maar hopen dat we ons geld terug krijgen. We hebben ervoor gekozen de broek op te sturen en ik werd na korte tijd gebeld dat wij niet ons geld terug zouden krijgen. Wel wilden ze de (kapotte) broek weer kosteloos naar ons terug sturen. Na deze behandeling met het park ben ik niet gauw meer geneigd om nog eens terug te komen voor een verblijf. Vind het heel erg jammer dat er zo weinig mee gedaan wordt. Het enige wat wij willen is ons geld terug omdat we dus twee keer een broek hebben gekregen die gauw kapot ging.

Bij voorbaat dank,

Jermaine Zeeman

Als wij ons geld terug krijgen (€40)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 26 mei 2016 om 10:04 geantwoord

Heeft op 26 mei 2016 om 11:44 geantwoord

Wederom worden we behandeld alsof wij achterlijk zijn en 2 keer een te kleine broek kopen. Mijn vriendin heeft gepast en hij zat niet te strak, erg jammer dat je dan naar je geld kan fluiten...

Alle klachten die gemeld zijn door Jermaine1989