Klacht: zwaar verouderd hotel

op 07 september 2018 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Dit is de mail die naar Kras gestuurd is na aankomst in dit hotel.Zoals telefonisch afgesproken stuur ik hierbij de foto’s van Hotel Cuccaro en nogmaals de klachten:, Ik hoop dat Kras met een gepaste oplossing komt, 2x bijna 1350 km rijden en deze bouwval aantreffen Je mag van Kras verwachten dat voordat hij hotels gaat aanbieden deze ook daadwerkelijk controleert, het hotel heeft in 2011 2012 last gehad van overstromingen, hierna is het met goede wil van de familie geprobeerd er nog wat van te maken, maar de schade is blijvend zichtbaar, het zwembad is een armoedig klein badje omringt door kunstgras, ramen zitten grote barsten in, ramen zijn afgedekt met netten, er zitten kakkerlakken op de kamer en badkamer haren en barsten in douchebak schuren in muren, kamers zijn benauwd zonder airco uitzicht is er niet , ja op een soort industrieterrein, balkon of hoe je ook kan noemen, heeft uitzicht grenst aan dak met golfplaten. We hebben het aangegeven bij de receptie dat dit niet het hotel was dat wij geboekt hadden, zij scheen het wel te begrijpen, heeft ons een andere kamer aangeboden, maar aangezien de staat van dit hele hotel hebben wij besloten om naar huis te vertrekken. Weg vakantie lange autoreis om zwaar teleurgesteld thuis te komen. Zie foto’s en oordeel zelf het lijkt niet op Het Idylische Hotel op berg (zoals jullie het op de website omschrijven) Hoop snel op een reactie met een passende oplossing.

Ik wil dat kras de reis vergoedt, het hotel dat we geboekt hebben lijkt nietop de op de website getoonde foto's en informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid van Dortmont